RUML

03.11.2013 09:54

ŽIVOT JE JEN NÁHODA

Proč že se mi každou noc o tom jen zdá, o tom jen zdá,
že v mém životě vyšla má tak šťastná a krásná hvězda,
proč že se mi každou noc o tom jen zdá, že ta hvězda
mi dá to štěstí, o němž se mi ve dne nezdá,
zdání klame, mimoto každý sen,
který v noci míváme, zažene příští den.

Ref: 
Život je jen náhoda, jednou jsi dole, jednou nahoře,
život plyne jak voda a smrt je jako moře.
Každý k moři dopluje, někdo dříve a někdo později,
kdo v životě miluje, ať neztrácí naději.

Až uvidíš v životě zázraky, které jenom láska umí,
zlaté rybky vyletí nad mraky, pak porozumíš,
že je život jak voda, kterou láska ve víno promění,
láska že je náhoda a bez ní štěstí není.

DVA ROKY JEZDÍM BEZ NEHOD

Dva roky jezdím bez nehod       JEZDÍ
s větrem se honím o závod       HONÍ
na moje obutí je spolehnutí
a motor má vždy správný chod!

Asfalt mi šumí pod koly            ŠUMÍ
kličkuji mezi výmoly                  ČUMÍ
řítím se jako drak
však vždycky jen tak
jak předpisy mi dovolí!

Tak já pádím!                          ON PÁDÍ!
Cestou necestou!                     VŽDY SVĚŽÍ!
V pět v Dejvicích!                     V PĚT V DEJVICÍCH!
V Brně před šestou!                 TO STĚŽÍ!

Však jak říkám                         JAK ŘÍKÁ!
není náhodou                           JEN NÁHODOU!
Že se nesetkám s nehodou

Bez nehod jezdit dovedu          VEDU
Tak vedu stroj svůj kupředu      PŘEDU
Vždy stejnou rychlostí a bez starostí
Jen díky svému mopedu

Tak já pádím!                          ON PÁDÍ!
Cestou necestó!                       VŽDY SVĚŽÍ!
V pět v Dejvicách!                    V PĚT V DEJVICÁCH!
V Brně před šestó!                   TO STĚŽÍ!

Však jak říkám                         JAK ŘÍKÁ!
není náhodó                             JEN NÁHODÓ!
Že se nesetkám s nehodou

Bez nehod jezdit dovedu          VEDE
Tak vedu stroj svůj kupředu      PŘEDE
Vždy stejnou rychlostí a bez starostí

JEN DÍKY SVÉMU MO PE DU!            
DÚ DÚ DÚ DÚ DÚ VALAŠI, DÚ VALI DÚ