Texty na 17. prosince

04.11.2021 16:28

Perfect day



Just a perfect day
Drink Sangria in the park
And then later, when it gets dark
We go home
Just a perfect day
Feed animals in the ZOO
Then later a movie too
And then home

Oh, it's such a perfect day
I'm glad I spent it with you
Oh, such a perfect day
You just keep me hanging on
You just keep me hanging on
Just a perfect day
Problems all left alone
Weekenders on our own
It's such fun
Just a perfect day
You made me forget myself
I thought I was someone else
Someone good
Oh, it's such a perfect day
I'm glad I spent it with you
Oh, such a perfect day
You just keep me hanging on
You just keep me hanging on

 

 

 

 

 

 

Když jsem já šel tou putimskou branou


1. Když jsem já šel tou Putimskou branou,
dívaly se dvě panenky za mnou
|: a volaly: študente, ty malý premiante! :|

2. Proč, panenky, proč na mě voláte,
pročpak vy mě študovat nedáte,
|: já vás nesmím milovat, já musím študýrovat.:|

3. Sedm let jsem v Písku študýroval,
ani jednu pannu nemiloval,
|: jenom jednu měl jsem rád, tu mi přebral kamarád. :|

4. Počkej, holka, ty se budeš soužit,
až já budu tu mši svatou sloužit
|: v tom píseckým kostele, první bude za tebe.:|  
                    

 

 

 

 

 

 

 

 

Lavička z jasmínu

Kéž lavičko, kéž bys promluvila,
vždyť ty vlastně dávno patříš k nám,
ruka má tě kdysi poranila,
když jsme ryli srdce a v něm monogram.

Tys nás tehdy spolu seznámila,

polibky jsi kryla jasmínem,
o štěstí jsem v objetí tu snila,
Petřín zdál se rájem a ráj Petřínem.

Tys tady slyšela všechny moje stesky,
snad jsi i viděla slzu v očích stát,
více však vzpomínám, jak byl svět moc hezký,
když řekl: „Mám tě rád“.


Kéž lavičko, kéž bys promluvila,
vždyť ty vlastně dávno patříš k nám,
ač nám léta hlavu postříbřila,
stále k tobě ráda chodívám.  

Tys tady slyšela všechny moje stesky,

snad jsi i viděla slzu v očích stát,
více však vzpomínám, jak byl svět moc hezký,
když řekl: „Mám tě rád“.

Kéž lavičko, kéž bys promluvila,
vždyť ty vlastně dávno patříš k nám.
 
Ač nám léta hlavu postříbřila,
stále k tobě ráda chodívám.  

 

Jednou budem dál

1. Jednou budem dál, jednou budem dál,

jednou budem dál, já vím, ó…

jen víru mít, doufat a jít.

Jednou budem dál, já vím.

 

2. Cíl je blízko nás, cíl je blízko nás,

cíl je blízko nás, já vím, ó …

jen víru mít, doufat a jít,

cíl je blízko nás, já vím.

 

3. Jednou přijde mír, jednou přijde mír,

jednou přijde mír, já vím, ó …

jen víru mít, doufat a jít,

jednou přijde mír, já vím.

4. = 1.

 

Až se k nám právo vrátí 

https://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/spiritual-kvintet/az-se-k-nam-pravo-vrati-49206

Chci sluncem být a ne planetou,

až se k nám právo vrátí.
Chci setřást bázeň staletou,
až se k nám právo vrátí.

Já čekám dál, já čekám dál, já čekám dál,

až se k nám právo vrátí, vrátí.
Já čekám dál, já čekám dál, já čekám dál,
až se k nám právo vrátí.

Kam chci, tam půjdu, co chci, budu číst,

až se k nám právo vrátí.
a na co mám chuť, to budu jíst,
až se k nám právo vrátí,

Nechci už kývat, chci svůj názor mít,
až se k nám právo vrátí,
já chci svůj život jako člověk žít,
až se k nám právo vrátí.

A proto zpívám:

Já čekám dál, já čekám dál, já čekám dál,
až se k nám právo vrátí, vrátí.
Já čekám dál, já čekám dál, já čekám dál,
až se k nám právo vrátí.

Chci klidně chodit spát a beze strachu vstávat,

až se k nám právo vrátí,
své děti po svém vychovávat,
až se k nám právo vrátí.

Už se těším, až se narovnám,
až se k nám právo vrátí,
své věci rozhodnu si sám,
až se k nám právo vrátí.

 

A proto zpívám:
Já čekám dál, já čekám dál, já čekám dál,
až se k nám právo vrátí, vrátí.
Já čekám dál, já čekám dál, já čekám dál,
až se k nám právo vrátí.

Slunečný hrob

 
Usínám a chtěl bych se vrátit
O nějakej ten rok zpátky,
Bejt zase malým klukem,
Kterej si rád hraje a který je s tebou.
Zdá se mi, je to moc let,
Já byl kluk, kterej chtel,
Znáti svět, s tebou jsem si hrál.
Vrátim se a chtěl bych rád
Být s tebou, zavzpomínat,
Mám tu teď ale zprávu zlou.
Suchá hlína tady,
Bez kvítí, bez vody,
Já na ní poklekám,
Vzpomínkou pocta se vzdává.
Loučím se a něco však
Tam zůstalo z těch našich dnů
Já teď vím, věrný zůstanu.
Suchá hlína tady,
Bez kvítí, bez vody,
Já na ní poklekám,
Vzpomínkou pocta se vzdává.
Loučím se a něco však
Tam zůstalo z těch našich dnů
Já teď vím, věrný zůstanu.
Nemohu spát, probouzím se
A zase se nemohu ubránit myšlence
Vrátit se o nejakěj ten rok zpátky,
Bejt zase malým klukem,
Který si rád hraje, který je s tebou.