Texty na oslavy

08.09.2017 15:15

Nové malé děti se s námi naučí některé české písničky, co zvládnou...

Myší karneval

Dneska večer kocour půjde spát,

Nemá totiž tyhle věci rád,

Hlavně když slyší, že hejno myší

Chystá se na pravý myší bál.

 

Všude samé myšky běhají,

Velkou kostku sýra chystají,

Spoustu muziky a něco na pití,

Dnes je žádná kočka nechytí.

            Rf: Máme myší karne, máme myší karne

            Máme myší karneval a myší bál,

            Máme myší karne, máme myší karne

            Máme myší karneval a myší bál.

 

            Jsou tu všechny myšky významné,

            Alexander z Máji, jak by ne,

            z Ameriky k nám přijel myšák Mickey sám,

            Pořádá se myší matiné.

            Rf:

 

Sen pana Sensána

1.Sen pana Sensána nabízí pozvání na country bál,

Připravte kostýmy začíná zoologický karneval.

Rf.: Nejmenší zvířátka dopředu, velká samozřejmě dozadu,

inu, tak se, prosím, nestrkejte, ptáci jenom tiše štěbetejte.

Pánové, zadejte se. Dámy, usmívat!

Všichni pozor dejte, v duchu počítejte:

 Teď! Raz, dva,tři. Á, dva, tři! Raz, dva, tři!

Důstojně slon vytrubuje dámskou volenku a král pouště vyzve tlouště.

Každý volá: ke mně, holenku!

Pan klokan poskakuje hbitě, ve vaku má dítě,

jiný na plese si zpívá jako v lese: kuku, kuku!

2. Maškarní rej pana Sensána zdraví dá jako ženšen.

Bavte se s námi až do rána, a pak každý všední den.   Rf.:

 

Já mám notu

Já mám notu, ty máš notu každý máme notu svou

A když se ty noty sejdou, tak si spolu notujou

Já mám notu ty máš notu v jednom ladění

A tím pádem notování není velké umění.

 

Díky notám stali jsme se slavíkem i pěnkavou,

V Jihlavě i Boleslavi lítáme všem nad hlavou

A kdo tu svou notu ztratil ať se přidá k nám

Vzlétne s námi do povětří, nebude už nikdy sám.

 

II:Budem nebem kroužit, zpívat a hrát

Na dvě na tři na pět, mrkat budem na svět

Jak mu zdraví slouží, jestli není v louži

A jestli bude dokola všude, budem ho objímat.

Já mám notu, ty máš notu každý máme notu svou

A když budem světu zpívat, bude loukou voňavou:II

bude loukou voňa, bude loukou voňa, bude loukou voňavou.

Děti ráje

•S láskou, kráčíme jak blázni létem.

Den je bez problémů náš je čas.

Stále se nám nechce stát a stárnout.

Víme co říct, když se ptáte nás.


Ref:

Nám to výjde

Co chcem máme 

S větrem v zádech počítáme

Máme vůli

Nám to výjde 

Všechno výjde nám.


Nám to výjde 

Máme zájem 

Nejsme zlí, jsme děti ráje

Dětem ráje těm to výjde 

Jako vám tak nám.

 

S láskou kráčíme jak blázni létem

Den je bez problémů, náš je čas

Stále se nám nechce stát a stárnout

Víme co říct když se ptáte nás.

2x RF

Nám to vyjde!

 

Do Re Mi

Let's start at the very beginning

A very good place to start

When you read you begin with A B C

When you sing you begin with Do Re Mi

Do Re Mi, Do Re Mi

The first three notes just happen to be

Do Re Mi, Do Re Mi

Do Re Mi Fa So La Ti

Doe, a deer, a female deer

Ray, a drop of golden sun

Me, a name I call myself

Far, a long long way to run  2x

Sew, a needle pulling thread

La, a note to follow so

Tea, a drink with jam and bread

That will bring us back to Do, oh oh oh

 

So Do La Fa Mi Do Re 2x

So Do La Ti Do Re Do 2x

 

Heal the world

•There's A Place In Your Heart
And I Know That It Is Love
And This Place Could Be Much
Brighter Than Tomorrow
And If You Really Try
You'll Find There's No Need To Cry
In This Place You'll Feel
There's No Hurt Or Sorrow

There Are Ways To Get There
If You Care Enough For The Living
Make A Little Space Make A Better Place...

Rf.: Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race
There Are People Dying
If You Care Enough
For The Living
Make A Better Place
For You And For Me

If You Want To Know Why
There's A Love That Cannot Lie
Love Is Strong It Only Cares For Joyful Giving
If We Try We Shall See
In This Bliss We Cannot Feel
Fear Or Dread We Stop Existing
And Start Living

Then It Feels That Always
Love's Enough For Us Growing
So Make A Better World Make A Better World…
 

Život je jen náhoda 

 

 

Proč že se mi každou noc o tom jen zdá, o tom jen zdá,
že v mém životě vyšla má tak šťastná a krásná hvězda,
proč že se mi každou noc o tom jen zdá, že ta hvězda
mi dá to štěstí, o němž se mi ve dne nezdá,
zdání klame, mimoto každý sen,
který v noci míváme, zažene příští den.

Ref: Děti!!!
Život je jen náhoda, jednou jsi dole, jednou nahoře,
život plyne jak voda a smrt je jako moře.
Každý k moři dopluje, někdo dříve a někdo později,
kdo v životě miluje, ať neztrácí naději.
Až uvidíš v životě zázraky, které jenom láska umí,
zlaté rybky vyletí nad mraky, pak porozumíš,
že je život jak voda, kterou láska ve víno promění,
láska že je náhoda a bez ní štěstí není.