Písně na natáčení

12.01.2018 15:02

  Na mou duši

Na mou duši zaútočil,
   jeden čert co na zem skočil.
   Moje srdce silně buší
   na mou duši na mou duši, 
   prapodivnou rozkoší.

   Čerti mají štěstí u žen
   čert mi tě byl čertem dlužen.
   Že však láska chodí zřídka,
   nekoukám ti na kopýtka.
   Dívám se ti do očí.

 

Na mou duši zaútočil,
   jeden čert co na zem skočil.
   Moje srdce silně buší
   na mou duši na mou duši, 
   prapodivnou rozkoší.

   Čerti mají štěstí u žen
   čert mi tě byl čertem dlužen.
   Že však láska chodí zřídka,
   nekoukám ti na kopýtka.
   Dívám se ti do očí.

 

Prosinec

Už jsou hvězdy z našich hříchů
vlezeme si do kožichů
přiložíme do kamen
dáme pozor na plamen.

To je křiku to je sháňky
už se nesou z chlíva sáňky
už se všichni koulujou
a všichni všechny milujou

Rf. Potom někdo zahuláká
postavíme sněhuláka
do ruky mu dáme hůl
kdo nezpívá ten je divnej.

Už jsou hvězdy z našich hříchů
vlezeme si do kožichů
přiložíme do kamen
dáme pozor na plamen

 Rf.

Už jsou hvězdy z našich hříchů
vlezeme si do kožichů
přiložíme do kamen
dáme pozor na plamen

 

Vánoční přání

Můj milý Ježíšku, píšu Ti vánoční přání.
Za oknem padá sníh, mám ráda sáňkování,
Chtěla bych vidět andílka z nebe,
Venku je skoro tma, za oknem zebe.

 Ref.: Vánoční koledy v rádiu hrají, zda přijdeš k nám, děti se ptají,
Vánoční koledy v rádiu hrají, zda přijdeš k nám, děti se ptají,

 Můj milý Ježíšku, mám jedno vánoční přání
Chtěla bych vidět andílka z nebe,
Svítí nám hvězdičky, za oknem zebe.

Ref.: Vánoční koledy …

Můj milý Ježíšku, znáš moje vánoční přání.
Chtěla jsem vidět andílka z nebe,
Možná až usnu, pak uvidím Tebe!

 Ref.: Vánoční koledy …

      

Anděli můj

Andělíčku, můj strážníčku,

opatruj mi mou dušičku,

opatruj ji ve dne v noci

od škody a od zlé moci.

Andělíčku, strážce můj,

vždycky, prosím, při mě stůj.

Blíží se konec dne,

obloha studí,

dítě zas poklekne

hvězdy se budí.

 

Rf.: Anděli můj

vždy při mně stůj,

opatruj tátu, mámu,

nebeskou hlídej bránu

 

Měsíc už tancuje,

nebesa svítí,

nová noc připluje,

hvězdy se třpytí.

 

Rf.:

 

Anděli, co z nebe koukáš

všechny rány nepofoukáš.

Pohlídej však hodné lidi,

ať si nikdo nezávidí.

Zlobivce si vezme ďas,

bude pokoj kolem nás.

Mezihra

 Rf.

 

Anděli můj,

vždy při nás stůj.

 

Andělíčku, můj strážníčku,

opatruj mi mou dušičku,

opatruj ji ve dne v noci

od škody a od zlé moci.

Andělíčku, strážce můj,

vždycky, prosím, při mě stůj.

 

Andělíčku, můj strážníčku,

opatruj mi mou dušičku,

opatruj ji ve dne v noci

od škody a od zlé moci.

Andělíčku, strážce můj,

vždycky, prosím, při mě stůj.

 

Když myslím na Vánoce

 1.    Když myslím na Vánoce vidím děti, jak tu stojí,

slyším tlukot jejich srdcí v předpokoji.

Čekání je u konce, už nastává čas,

kdy radost dětí každoročně spojuje nás.

 

Rf.:   Vánoce – krásné chvíle,

 Vánoce – přichází k nám.

 Vánoce – známí lidé,

  Vánoce – zas přání mám.

 

2.    Když myslím na Vánoce vidím betlém vyřezaný,

slyším hlasy andělské zazpívaný.

Marie s Josefem své dítě chrání,

ve stáji se pastýři s dary klaní.

 

Rf.:   Vánoce …

 

3.    Když myslím na Vánoce vidím blízké, jak zastaví,

ve spěchu se rozhlédnou, unavení.

Otevřou svá velká srdce aspoň chvíli,

lásku dávaj kolem sebe i na míli.

 

Rf.:   Vánoce….Weihnachten – vertraute Insel,

         Weihnachten – im Strom der Zeit.

         Weihnachten – geborgte Zukunft,

         Weihnachten – Vergangenheit.

         Vánoce.

 

Čas vánoční

Už paní zima přichází snad

My v bílém sněhu budem si hrát

Za okny psaní v něm dětská přání

Co by jim Ježíšek měl k Vánocům dát

 

Rolničky zvoní jehličí voní

Děti už čekají na zázrak

Všude je klid, co více si přát

Štěstí a lásku můžem si dát

 

Ref.:

V tom čase Vánočním půjdem na Půlnoční

Všechno se třpytí a padá sníh

Ježíšek s dárky už přijíždí s dálky

A z bílých strání je slyšet smích 

 

Je Štědrý večer, je radosti čas,

štěstí a lásku ať probouzí v nás.

Jestli jste mladí a nebo staří

ať vaše oči radostí září. 

Ref.: 2x

– Každý rok o Vánocích

 

 

Půlnoční

Jedu domů po trati,
jedu přes kopce.
Za okny padá,
padá sníh, budou Vánoce.

Chmury, trable, starosti,
nechal jsem ve městě.
Už slyším lidi na půlnoční
zpívat v kostele.

Haleluja, Halelu-u-u-u-u-ja

Ježíš na kříži ztrápený,
občas se usměje.
Na ty co v zázrak uvěří,
na ty co zpívají.

Haleluja, Halelu-u-u-u-u-ja

Beránku náš na nebesích,
stůj při nás, až přijde tma.

Haleluja, Halelu-u-u-u-u-ja


Stojím v prázdném kostele,
hvězdy nade mnou.
Z kříže zbyl jenom stín,
ale přesto slyším.

Haleluja, halelu-u-u-u-u-ja

Beránku náš na nebesích, 
stůj při nás, až přijde tma.

Beránku náš na nebesích, neopouštěj nás,
až začnem se bá-á-át, bá-á-át.
Haleluja, Halelu-u-u-u-u-ja,
Haleluja, Halelu-u-u-u-u-ja.


Haleluja

Cinkání rolniček

1. Cinkání rolniček pro štěstí zní,

tančení hvězd jen povzbudí sny.

Na domy sněží a všude je fajn

už zase Vánoce začínaj.

 

2. Jingle Bell, Jingle Bell, Jingle Bell Rock

Jingle Bells chime in Jingle Bell time
Dancing and prancing in Jingle Bell Square
In the frosty air

 

Rf.: Všechno jásá je to krása

vyjet na saních.

Všude bílo, nasněžíno

cinkání rolniček rozezní smích.

 

3. Cinkání rolniček přináší sen

všude okolo zní, koně čekají

půjdeme ven, je tu Vánoční den.

 

2.

 

Rf.:

 

3. Cinkání rolniček přináší sen

všude okolo zní, koně čekají

půjdeme ven, je tu Vánoční

je tu Vánoční

je tu Vánoční den.

 

 

 

Hádej

Měsíc na nebeskou báň,
rozehnal svá hvězdná stáda,
do morku kostí se mráz vkrádá.

Kabátkem rozedraným,
táhne ti na holá záda,
vše čím si projdem se v nás střádá.

Derem se přes bodláčí,
kráčíme neznámo kam,
co spasit může tě,
pro co jsme na světě,
já se tě člověče ptám.

Co i únor změní v máj,
za čím šel bys světa kraj,
dnem i tmou víš, 
po čem toužíš,
hádej po čem jen.

Jaká síla hýbá vším,
co i hory přenáší,
co je lék čím vše se léčí,
vždyť víš přeci jen – láskou.


Derem se přes bodláčí,
kráčíme neznámo kam,
co spasit může tě,
pro co jsme na světě,
já se tě člověče ptám.

Co i únor změní v máj,
za čím šel bys světa kraj,
dnem i tmou víš, 
po čem toužíš,
hádej po čem jen.

Jaká síla hýbá vším,
co i hory přenáší,
Co je lék čím vše se léčí,
už víš přeci jen – láskou.

 

 

Už se zase těšíme na Ježíška

Rf.: Už se zase těšíme na Jéžíška
copak nám letos nadělí
Copak asi dostanem od Jéžíška
To bychom rádi věděli

Já asi nic, protože jsem zlobil
a naši šetřej na automobil

 Rf.:  Už se zase těšíme na Jéžíška
copak nám letos nadělí
Copak asi dostanem od Jéžíška
Stačí svert nebo knížka
Všichni chcem však od Jéžíška
Jen aby byl šťastný a veselý

Bóže jak to letí, ještě včera bylo  30 ve stínu

Kdo včera chodil bos dnes v mrazu krčí nos
a ani za nic nedal by si zmrzlinu

Rf.: Už se zase těšíme na Jéžíška
copak nám letos nadělí
Copak asi dostanem od Jéžíška
To bychom rádi věděli

Mý rodiče tajně kují pikle
a tak obdržím zas to co obvykle

 Rf.: Už se zase těšíme na Jéžíška
copak nám letos nadělí
Copak asi dostanem od Jéžíška
Stačí svert nebo knížka
Všichni chcem však od Jéžíška
Jen aby byl šťastný a veselý

 

Když Vánoce přicházejí do města

Já tajné přání mám

Když hvězda zhasíná

Ať nejsem stále sám

Když právě začíná

Ten čas, kdy Santa vozí

Všechny dárky na saních

Snad najde mě o svátcích vánočních

 

V ty chvíle sváteční

Chce každý doma být

A stesk je zbytečný

Vždyť stačí nám jen chtít

Přátelé nás navštíví a

všude šťastný smích

Se rozezní o svátcích vánočních

 

Přání tajná záhy pak vyplní se nám

Dárky, svíčky, cukroví

Jen z vyprávění znám

Nikomu se v postýlkách dnes oči neklíží

Když se svátky k nám blíží.

Když zvonky cinkají
Já slyšel bych je rád
 A chóry zpívají
 Já musím dávno spát
 A z dětských snů dnes žádný
 Se nesmí přestat zdát

Čas vánoční, když přichází tě hřát.
Čas vánoční, když přichází tě hřát.


 

In der Weihnachtsbäckerei 

1. Mléko, cukroví, čokoláda,

rybu s kaší to máš ráda.

Vánoce jsou tu a teď.

Vejce, mouka, trochu cukru,

do pece to švihem buchnu.

Vyčkvám ten čas, už zas.

 

Rf.: In der Weihnachtsbäckerei        In der vajnachtsbekeraj

Gibt es manche Leckerei.          Gibt es manche lekeraj

Zwischen Mehl und Milch       Cvišen mél und milch

Macht so mancher Knilch         Mach zo manchr knylch

Eine riesengrosse Kleckerei.     Ajne rízengróse klekeraj.

In der Weihnachtsbäckerei        In der vajnachtsbekeraj

In der Weihnachtsbäckerei        In der vajnachtsbekeraj

 

2. Řízek. salát, dobré kafe,

maršmeloun v něm krásně plave,

dárky se blíží s tíží.

Pro ty co tu nezpívali,

ježíšek donese malý,

malý dáreček - ach jo. 

 

Rf.:

1. 

Rf.:

 

 

 Vánoční 

Ve vzduchu cukroví,bude ho dost.
Ať už jsi kdokoli,jsi u mě host.
Vždyť tu jsou Vánoce,láska a mír,
bejt spolu do noci,jako táta a syn.


Zvonky už hrajou,tak nechme je znít.
Děda je pod parou,tak nechme ho žít.
Dárky už balím,ale nechci jít spát.
S Kevinem do rána budu rád...sám..


ref. :
Už zbývá málo,málo dní,
Nálada Váno-Vánoční.
Už zbývá málo,málo dní,
Nálada Váno-Vánoční.


Odbila půlnoc,a je Štědrý den.
Zvonky už hrajou,tak sáňky si vem.
Sob mi letí nad hlavou,
mává "jsem tu",
Mašle vážou andělé,tak važ si těch dnů,
Když všichni jsme spolu,
a doma je klid,
Díky,že máme se rádi a tak to má být...


ref. :¨
Už zbývá málo,málo dní,
Nálada Váno-Vánoční.
Už zbývá málo,málo dní,
Nálada Váno-Vánoční.

Už zbývá málo,málo dní,
Nálada Váno-Vánoční.
Už zbývá málo,málo dní,
Nálada Váno-Vánoční.

 

 Z Betléma se ozývá

    Jaké divné světlo shůry na zem slétlo, nám narodil se Pán 

    v chlévě panna čistá porodila Krista, nám narodil se Pán

    Kopyta koní písek víří jak se zpráva šíří, nám narodil se Pán
    Od Mrtvého moře zní k Olivetské hoře, nám narodil se Pán

    Rf.:  Z Betléma se ozývá halelu, halelu,
    Z Betléma se ozývá nám narodil se Pán

    Z Betléma se ozývá halelu, halelu,
    Z Betléma se ozývá nám narodil se Pán


    Pastýři v Olivovém háji na šalmaje hrají nám narodil se Pán
    Zatímco v Nazaretu městě vyhrávají žestě
    nám narodil se nám všem narodil se

Rf.: 

    Z Východu přebohatí páni dítěti se klání nám narodil se Pán
    poutníci obutí i bosí k jeslím dary nosí
    nám narodil se nám všem narodil se

Rf.:

    Z Betléma se ozývá halelu, halelu,

   Z Betléma se ozývá nám narodil se, Glory haleluja! Nám narodil se Pán.