Písničky na muzikál Těžký život puberťáka

02.04.2019 20:34

Tom a Elo - Hej, do školy (Hej, sokoly cover) https://www.youtube.com/watch?v=Tz_SxxWkicg

TOM (Dan) :


      V dobrém i v zlém, budeš moje,
léto krásné, slunce moře.
Radši slunce a ne v zimě
 naši do lavice poslali mě.

Ne, ne, nejdu do školy,
     musím tam jít, i když mě to velmi bolí.
     Sbohem, sbohem, sbohem moje léto,
už je konec, já vím o tom.

 Ne, ne, nejdeš do školy,
  léto končí, i když tě to velmi bolí.
       Sbohem, sbohem, sbohem naše  léto,
   loučíme se bom, bom, bom.


ELO (  :

Škola moja, hej už idem,
myslím, že aj možno pridem.
Potrebujem vedomosti,
lebo nechcem ostať sprostý.

Hej, hej, idem do školy,
chcem byť múdry,
aj keď učenie vraj bolí.
Zvoň, zvoň, zvoň, ujo školník,
vyberám si školský slovník.


Hej, hej, teším sa do školy,
veď tam dobré vtípky s triedou stále boli,
Zbohom, zbohom, zbohom, moje leto,
Rýchlo vráť sa, rýchlo príď.


Spolužiaci čakajú ma. (Tom)
Učiteľky tie sa boja.     (Elo)
Ja chcem avšak vedomosti, (Tom)
prázdny mozog ma už zlostí. (Oba)

Hej, hej, idem do školy.
Chcem byť múdry,
aj keď učenie vraj bolí.
Zvoň, zvoň, zvoň ujo školník,
vyberám si školský slovník.


Hej, hej, teším sa do školy,
veď tam dobré vtípky stále s triedou boli.
Zbohom, zbohom, zbohom moje leto,
Rýchlo vráť sa, rýchlo príď.


ŠKOLNÍK :
Přichází někdo jako král.

Chlapci, k čertu, neběhejte mi tu!

A vůbec, máte přezůvky?


Prichádza niekto, ako kráľ.
Chlapci, do čerta, nebehajte mi tu.
A vôbec, prezuvky máte ?

To máme mládež

 https://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/janu-petra/to-mame-mladez-s-verou-spinarovou-28489

Jessie Mae Robinson / Eduard Krečmar

 

Jo a zpívají si rock a zpívají si roll,                        (uklízečka Viktorka)
no já vám povím milá paní škoda pro ně škol
To máme mládež, hu, to máme mládež.
Doma řezali je málo, jak se zdálo,
kam to vede se ptám.

To včera jeden kluk mě sednout nepustil                         (učitelka ….

vymlouval se na frakturu, to je jejich styl.
To máme mládež, hu, to máme mládež.
Doma řezali je málo, jak se zdálo,
kam to vede se ptám.


Ty holky jen tak tak se vejdou do svejch džín      (uklízečka Viktorka)
a tyhle jejich mini mini já jsem z toho hin.

To máme mládež, hu, to máme mládež.
Doma řezali je málo, jak se zdálo,
kam to vede se ptám.


A všechno chtějí hned a všechno vědí líp                       (učitelka …
a když jim člověk moudře radí mají na to vtip.

To máme mládež, hu, to máme mládež.
Doma řezali je málo, jak se zdálo,
kam to vede se ptám.


No já Vám povídám, my byly jinačí,                        (uklízečka + učitelka)
i když se o nás taky neslo naší pavlačí.
To máme mládež, hu, to máme mládež.
Doma řezali je málo, jak se zdálo,
kam to vede se ptám.

Jo kam to vede se ptám.                             (učitelka)
Jo kam to vede se ptám.                             (uklízečka)

 

Moje matematika https://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/naty-hrychova/moje-matematika-773535

Hudba: Jakub Přibyl, text: Pavel Hrych

 

Dneska zase v lavici potýkám se s rovnicí,
nerovná se, vždyť mám v lásce deficit!

Až odhalím neznámou, co mi bere přízeň tvou,
jenom zlomky ze tvý holky zůstanou!

Náladu mám pod nulou, prý ses líbal s Vendulou,
chyby sbíráš, když se díváš na druhou!

Moje matematika ta se školy netýká,         Tvoje matematika ta se školy netýká,
je v ní po tvý lásce touha veliká!                je v ní po tvý lásce touha veliká!

Suchý počty z učebnic                                Suchý počty z učebnic

neřeknou mi vůbec nic                                  neřeknou ti vůbec nic,
o tom, zda mě můžeš mít rád trochu víc!     o tom, zda tě může mít rád trochu víc!

Kde je kód, veličina, vzorec nebo příčina,
hypotéza, že bys mě vzal do kina?!

Tvoje stálé proměnné pro koho jsou? Pro mě ne!
Konstantní jsem, nedělím se o tebe!

Odmítám žít v závorkách, z tvých záporů nemám strach,
tvoje klady když mám tady na dosah!

Blízkost tvojí osoby na srdce mý působí,
jeho rytmy algoritmy násobí!

Počítám, že jedenkrát, až řekneš, že máš mě rád,
věc je jasná, budu šťastná na kvadrát!

Bude přímo úměrná lásce mojí láska tvá,
vyřeší se má rovnice nádherná!

Moje matematika ta se školy netýká,         Tvoje matematika ta se školy netýká,
je v ní po tvý lásce touha veliká!                je v ní po tvý lásce touha veliká!

Suchý počty z učebnic                                Suchý počty z učebnic

neřeknou mi vůbec nic                                  neřeknou ti vůbec nic,
o tom, zda mě můžeš mít rád trochu víc!     o tom, zda tě může mít rád trochu víc!

mezihra

2x

Moje matematika ta se školy netýká,         Tvoje matematika ta se školy netýká,
je v ní po tvý lásce touha veliká!                je v ní po tvý lásce touha veliká!

Suchý počty z učebnic                                Suchý počty z učebnic

neřeknou mi vůbec nic                                  neřeknou ti vůbec nic,
o tom, zda mě můžeš mít rád trochu víc!     o tom, zda tě může mít rád trochu víc!


 

 

 

Ne, pětku ne, já jsem v tom nevině

Tak prosím pětku ne, tak prosím pětku ne.

 

Ne, pětku ne běda jsem ztracený
Táta se rozzlobí, zas budu trestaný

 

 

První láska     https://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/lollipopz/prvni-laska-900115

 

Vážně nevím, co si počít mám,

Koukám z okna, zas tam stojí sám.

Sním o tom, že oči jenom pro mě má.

Při hodině psaní posílá,

Na koho že se to usmívá?!

Já to nejsem, o tom se mi jenom zdá.

Proč se mi líbí právě on? Proč slyším jeho srdce tón? O- o- ou

Ve dne v noci jenom jeho v hlavě mám, jeho v hlavě mám

Co mám dělat, já se sama sebe ptám O-o-ou

S jeho fotkou pod polštářem usínám. První lásku mám!  O- o- ou

První lásku, první lásku mám.

Co mě na něm tolik dojímá?

Snad ta jiskra, kterou v očích má,

Smůla je, že si mě vůbec nevšímá .

Možná jsem jen holka bláznivá

No co naplat, to jsem prostě já.

Teď mě jenom jeho úsměv zajímá.

Proč se mi líbí právě on? Snad slyší mého srdce tón? O- o – ou

mezihra

O-o-o-u

Ve dne v noci jenom jeho v hlavě mám, jeho v hlavě mám.

Co mám dělat, já se sama sebe ptám O-o-ou

S jeho fotkou pod polštářem usínám. První lásku mám! O- o

První lásku, první lásku mám.
Ve dne v noci jenom jeho v hlavě mám

Jeho v hlavě mám, že prý ať si z toho hlavu nedělám O-o

Kašlu na to, spousty kámošek já mám.

(Frajer ať je sám! Frajer ať je, frajer ať je sám.) 2x

Superdeti  Barbora RakovskáTomi Popovič

https://www.youtube.com/watch?v=tMEXBTbZ3K0&feature=share&fbclid=IwAR1QfCKNlvru_EKb9lZYutVdogHTaGPk0C_DF1FHRIPd_-ZkHNYRVniw-ic

Rf.: /: My sme zázrak sveta, poďte s nami lietať.

 Po svete super záhad, super radosť dávať.

 My sme super deti, super pieseň letí, letí. My sme super deti.:/

 

     Spolu sa krásne hráme. (….

     S dobrej nálady tiež vám dáme. (…..

     A kto s nami pôjde.  (…

Super dieťa každý v sebe nájde. ( všechny 3

    Máme svet, ktorý je náš.

    Stvorený pre smiech, tam nikdy zlobu nepoznáš.

    Máme svet, ktorý je náš.

    No tak už poď aj ty aj ty aj ty- y.

 

Rf.: 2x /: My sme zázrak sveta, poďte s nami lietať....

 

Máme svet, ktorý je náš.

Stvorený pre smiech, tam nikdy zlobu nepoznáš.

Máme svet, ktorý je náš.

No tak už poď aj ty aj ty aj ty- y.

 

Rf.: 2x /: My sme zázrak sveta, poďte s nami lietať....

Je je je je je je je je je e e e e Je je je je je je je je je e e e e

Je je je je je je je je je e e e e Je je je je je je je je je e e e e 2x zároveň Rf

Rf.: 2x /: My sme zázrak sveta, poďte s nami lietať....

Je je je je je je je je je e e e e Je je je je je je je je je e e e e

 

Skupina GIRLS – Puberta https://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/girls/puberta-175978

Na,na,na,na… ná ná ná 

S každej strany počúvam reči našich zlatých mám
ako strašne šibe nám vravia nám to stále.
Stále počúvam ako strašne šibe nám do uší si vatu dám,
plné zuby mám rečí našich mám.

Vonku na mňa čaká puberta ta skvelá kamoška,
pod oknom mi zahvízda a vôbec nepočká.
S pubertou sa strašne krásne blázniť dá,
S pubertou sa strašne krásne blázniť dá.

Milý dospelí radšej trošku uberte vy ste
predsa tieš boli v puberte,príliš vážne nás teraz neberte
preto šibe nám že sme v puberte. ooooujé

Na internete si to overte aké je to zlé ked´ sme v puberte,
matky nerevte radšej uverte že sme v puberte a tú nám neberte!

S každej strany počúvam reči našich zlatých mám ako
strašne šibe nám vravia nám to stále.
Stále počúvam ako strašne šibe nám do uší si
vatu dám, plné zuby mám rečí našich mám.


V puberte bol raz každý z nás
Uberte stlmte prísny hlas
Kamoška čaká každú z nás
Nepočká je tu iba raz!

(Vonku na mňa čaká puberta ta skvelá kamoška,
pod oknom mi zahvízda a vôbec nepočká.
S pubertou sa strašne krásne blázniť dá,
S pubertou sa strašne krásne blázniť dá.) 5x 

 

Aááááá……

Jsme parta správná!  https://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/soundtrack-pomada/jsme-parta-spravna-39408

https://www.youtube.com/watch?v=s9IRZg0_fUA

 

‎Hudba: ‎Barry Gibb, Eduard Krečmar

 

Jsme parta správná, jsme ramalamalama kadinkididinkidum 
už odpradávna, to šuvabšuvaryvary jupidipumpidum.
Čenčenčenkidičenšuvab tak to má správně být vau je.

Nectíme řád jen diptadiptadipduapaduvydu.
Umíme psát jen bugidy bugidy bugidyšuvydyvabšavab čenčečenkidičenšuvab 
a zase mohou se vzdát, vo vo vo vouuu.

Když noc je nachová, vypadnem z domova, tam vedou dálky svou.
Pojď bejby na sodu, líbat se v podchodu, možná to lásky jsou vou.


Ramalamalama kadinkididinkidum 
šuvab šuvary varyjupidipumpidum čenčenčenkidičenšuvab diptadiptadipduvapaduvidu bugidy bugidy bugidyšuvydyvabšavab šanananananajupidypumpidum.
Ramalamalama kadinkididinkidum šuvabšuvaryvary jupidipumpidum čenčenčenkidičenšuvab diptadiptadipduvapaduvidu bugidy bugidy bugidyšuvydyvabšavab šanananananajupidypumpidum.

 

Laplandua Laplandua Laplandua Laplandua

Laplandua Laplandua Laplandua Laplendu.

 

We go together like ramalamalama kadinkididinkidum 
Remembered forever as šuvabšuvaryvary jupidipumpidum
Čenčenčenkidičenšuvab That's the way it should be
Wah-oooh, yeah!

Jsme stálá parta správná -  We'll always be together ( 2 skupiny zpívají zároveň)
Jsme stálá parta správná - We'll always be together
Jsme stálá parta spravná - We'll always be together
Jsme stálá parta spravná. - We'll always be together
Laplandua Laplandua Laplandua Laplandeo.

 

Mně se líbí Bob    https://www.youtube.com/watch?v=jHcgGa8E8WM

Levy  Spencer Roberts, Jiřina Fikejsová

 

Mně se líbí Bob a hlavo moudrá zlob se zlob
ta láska to je síla! Mám ji jak jed v žilách.
OOO

Třída tip je Bob, úspěch má kam vkročí               Třída tip je Bob, úspěch má kam vkročí
a když mi sejde z očí, v mysli mám jej dál.             a když ji sejde z očí, v mysli má jej dál.

Ten mladý pán v texaskách sám jen sám             Ten mladý pán v texaskách sám jen sám 
jak zdá se má přízeň mou                                         jak zdá se má přízeň tvou

a co ho znám ani vám nevnímám                           a co ho zná ani vám nevnímá
že hezčí než on tu chlapci jsou!                               že hezčí než on tu chlapci jsou!

Mně se líbí Bob a hlavo moudrá zlob se zlob
a vzkážu každé jiné, co láskou po něm hyne
OOO

mezihra

Ten mladý pán v texaskách sám jen sám          Ten mladý pán v texaskách sám jen sám 
jak zdá se má přízeň mou                                         jak zdá se má přízeň tvou

a co ho znám ani vám nevnímám                           a co ho zná ani vám nevnímá
že hezčí než on tu chlapci jsou!                               že hezčí než on tu chlapci jsou!

Mně se líbí bob a hlavo moudrá zlob se zlob
a vzkážu každé jiné, co láskou po něm hyne

Tak vzdej to můj je BOB  OO můj je BOB  Je-e můj je BOB  OO můj je BOB !!!

Pár přátel stačí  mít     https://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/david-michal/par-pratel-staci-mit-54588

Michal DavidFrantišek Řebíček

 

I takové dny jsou, že rána za ranou 
zas právě tebe najde a málokomu dojde
že padáš únavou. (Ája)

Zas připadáš si sám, máš v hlavě hlavolam
Proč hůl nad tebou lámou, a lásky dál tě klamou
Vždyť nejsi odepsán (deváťáci + ….)

Ref: Pár přátel stačí mít 
Co uměj za to vzít
A nepřestanou hrát 
když nemáš chuť se smát
Jen napři se a vstaň
A rvát se nepřestaň
Vždyť někdy stačí říct 
Jen dál se snaž
Ty na to máš.

I takové dny jsou, že zpráva za zprávou
Jen další trable přidá, a špatnou horší střídá
Až padáš únavou.

Rf.: 2x Pár přátel stačí mít 
Co uměj za to vzít
A nepřestanou hrát 
když nemáš chuť se smát
Jen napři se a vstaň
A rvát se nepřestaň
Vždyť někdy stačí říct 
Jen dál se snaž
Ty na to máš.

 

Najkrajšia esemeska  https://www.youtube.com/watch?v=NK3cWb6iGds&list=RDNK3cWb6iGds&index=2

 

Kamil Peteraj, Daniel Hevier  

 

Láska nosí lahký kabát, pod ním ťažký kríž,

možno niekde v daždi čaká, či ju objavíš.

 

Nespoznáš ju niekde celú, len jej úryvok,

láska ma vždy v člne dieru, tak ju stvoril boh.

 

Je to vážne, je to zvlášne,

pomož mi už s tým,                   pomož ji už s tým

nech už ďalej, s jednym krídlom

nikdy neleti.

 

Ref.:

Najkrajšia SMS-ka, od teba ju mám,

skrývam ten príbeh, čo ešte nepoznám.

Najkrajšia SMS-ka má tak málo slov,

láska je cinik, čo láme cinikov.

 

Odpočiatku sveta láska šepká všetkým poď

naložíme svoje šťastie na obitvú loď.

 

Je to vážne, je to zvlášne,

pomož mi už s tým,                   pomož ji už s tým

nech ti všetko plné zmatkov

rýchlo vyzvoním.

 

Ref.:

Najkrajšia SMS-ka od teba ju mám,

skrývam ten príbeh, čo ešte nepoznám.

Najkrajšia SMS-ka má tak málo slov,

nájdem v nich všetko, čo máme pred sebou.

 

Najkrajšia SMS-ka, od teba ju mám,

skrývam ten príbeh, čo ešte nepoznám.

Najkrajšia SMS-ka má tak málo slov,

nájdem v nich všetko, čo máme pred sebou,

nájdem v nich všetko čo máme pred sebou.

 

Holub plachým krídlom

vráža hlasno do ríny,

zastavíme prvým bozkom

všetky hodiny…

 

 

Frozen - Anna a Hans     https://www.youtube.com/watch?v=Bn_VIykBUWw

 

https://www.youtube.com/watch?v=Ebc-L7jzGjs&feature=share&fbclid=IwAR1aZbMSZ9cjvkBvxXj6aO-_uelRRBnm10aMumQo4qjJQ2Plnr1OsBvCOzo    slovensky

 

Robert Lopez  a Kristen Anderson-Lopez, Pavel Cmíral

 

Život vždycky dveřmi před nosem práskne mi hned.

A dnes najednou dveřmi vejdeš ty.

Chci mít taky svoje místo, hledám svůj svět.

A možná oslavou jsem zmámen a tím sladkým fondue.

 

S tebou já – s tebou já

Už vím kým jsem – už vím kým jsem

Dveře dokořán a napořád se zdá

Otevře láska má, otevře láska má!

Otevře láska má! S tebou, s tebou, s tebou, s tebou, otevře láska má …

 

Ty dopovíš to? Co? No to, co jsem nakous.

Sendviče? Ale přesně to chci říct!

Ne, neznám nikoho, kdo přemýšlí jak já!

Cink! Platíš ty!

 

Jsme dvojčata, kousek jeden a na stejné lodi jedem.

Ty a já jsme – jsme – v jednom dva

Sbohem dám – sbohem dám – minulým bolestem

Zamčené tvé dveře, jak se zdá, otevře láska má!

Otevře láska má, má, otevře láska má!

S tebou, s tebou, s tebou, s tebou, otevře láska má, má …

 

 

Láska je tu s nami     https://www.youtube.com/watch?v=1oWUSa_jGpo

Peter Nagy

Kadekto súťaží o rýchlejší úder
Zbitý a bez lásky ťažko niekto zmúdrel
Povoľte myšlienky zovreté do pästí.

Láska je tu s nami buďte s ňou
Láska je tu s nami, buďme s ňou
Láska je tu s nami, buďte s ňou
Chce sa nás dotknúť

Kadekto hovorí, je to zlé a vie čím
Láska však vraví že niet sa z čoho liečiť
Povoľte myšlienky zovreté do pästí.

Láska je tu s vami buďte s ňou
Láska je tu s nami, buďme s ňou
Láska je tu s vami, buďte s ňou
Chce sa nás dotknúť 

Veď láska nenosí nikdy žiaden nápis
rozdá sa pre všetkých s tým sa darmo trápiš
Povoľte myšlienky zovreté do pästí. 

Láska je tu s nami buďte s ňou
Láska je tu s nami, buďme s ňou
Láska je tu s nami, buďte s ňou
Chce sa nás dotknúť

Láska je tu s vami buďte s ňou
Láska je tu s nami, buďme s ňou
Láska je tu s vami, buďte s ňou
Chce sa nás dotknúť

Láska je tu s nami buďte s ňou
Láska je tu s nami, buďme s ňou
Láska je tu s nami, buďte s ňou
Chce sa nás dotknúť

Láska je tu s nami buďte s ňou
Láska je tu s nami, buďme s ňou
Láska je tu s nami ....