Texty na sázení stromu

13.04.2018 16:16

Massachusetts 

Vrátím se zas tam do Massachusetts,
smejt prach z dlouhejch cest i mnohej hřích,
slunce dál vychází nad Massachusetts
od toho dne, kdy tvůj hlas pro mě ztich.

Proč tu hledám sám až v San Franciscu
chvíle, který měl jsem s sebou vzít,
slunce dál vychází nad Massachusetts
a každej den tvý oči probouzí.

Přímou linkou až do Massachusetts,
návrat ztracenýho co by stál,
slunce dál vychází nad Massachusetts
a vidět s tebou ten úsvit bych si přál.

 

 

 

Česká hymna - Kde domov můj 

Kde domov můj,
kde domov můj?
Voda hučí po lučinách,
bory šumí po skalinách,
v sadě skví se jara květ,
zemský ráj to na pohled.
A to je ta krásná země,
země česká, domov můj,
země česká, domov můj.

Stromy - text

Na stejné zemi co my
bydlí tu s námi stromy,
mlčí a hledí si svého
listíčka zeleného.

Na stejné zemi co my
bydlí tu s námi stromy,
mlčí a hledí si svého
listíčka zeleného.

Topoly, topoly, topůlky,
zatím jste vyrostli do půlky,
až budete jako svíce,
bude nám o pár let více.

Stokrát vás deštíček zaleje,
budou z vás vysoké aleje,
kterými jednoho rána
já budu kráčeti vdaná.

Na stejné zemi co my
bydlí tu s námi stromy,
mlčí a hledí si svého
listíčka zeleného.

Stojím tu s otázkou nevinnou,
jestli bych nechtěl být dřevinou.
Na sobě mít šaty z kůry,
dívat se na všechno shůry.

Na stejné zemi co my
bydlí tu s námi stromy,
mlčí a hledí si svého
listíčka zeleného.