Nové písničky na Žofín

07.03.2020 16:43

Já mám notu

Já mám notu, ty máš notu každý máme notu svou

A když se ty noty sejdou, tak si spolu notujou

Já mám notu ty máš notu v jednom ladění

A tím pádem notování není velké umění.

 

Díky notám stali jsme se slavíkem i pěnkavou,

V Jihlavě i Boleslavi lítáme všem nad hlavou

A kdo tu svou notu ztratil ať se přidá k nám

Vzlétne s námi do povětří, nebude už nikdy sám.

 

II: Budem nebem kroužit, zpívat a hrát

Na dvě na tři na pět, mrkat budem na svět

Jak mu zdraví slouží, jestli není v louži

A jestli bude dokola všude, budem ho objímat.

Já mám notu, ty máš notu každý máme notu svou

A když budem světu zpívat, bude loukou voňavou :II

bude loukou voňa, bude loukou voňa, bude loukou voňavou.

Město na řece 

https://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/uhlir-jaroslav-a-sverak-zdenek/mesto-na-rece-734288

Když se městem vine řeka,
je to dobré pro člověka.
Je to pěkné na pohled.
V létě voda, v zimě led.

Když se městem řeka vine,
je to město hnedka jiné,
ale v době povodně,
lidé přijdou o hodně.

Zpívám si zajíkavě,
o městě na Vltavě.
O řece, kterou kdysi
překlenul sám král.
To město na Vltavě,
to budu nosit v hlavě,
až dojdu na kraj světa
nebo ještě dál.
m,.....
To město na Vltavě,
to budu nosit v hlavě,
až dojdu na kraj světa
nebo ještě dál.

Když se městem vine řeka,
rybář na svou rybu čeká.
A já čekám na chlapce,
na kamenné náplavce.

Když se městem řeka vine,
vzniká láska, a kdyby ne,
připlave nám po vodě.
Necháme to náhodě.

Zpívám si zajíkavě,
o městě na Vltavě.
O řece, kterou kdysi
překlenul sám král.
To město na Vltavě,
to budu nosit v hlavě,
až dojdu na kraj světa
nebo ještě dál.
m,...
To město na Vltavě,
to budu nosit v hlavě,
až dojdu na kraj světa
nebo ještě dál.