Písničky na výjezd na Slovensko

10.09.2023 18:18

Když nemůžeš, tak přidej víc

https://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/mirai/kdyz-nemuzes-tak-pridej-797913

Nezvládáš dojít k cíli
odpočíváš každou chvíli
občas rád si
cestu zkrátíš
sotva vyjdeš
hned se vrátíš

Když nemůžeš se hnout

zkus se nadechnout
je to zvláštní pocit
být do noci sám
v žilách život teče dál
tak ho přece v sobě nech
než ti navždy dojde dech

 

Když nemůžeš přidej víc
zakřič prostě z plných plic
že slovo nejde - neexistuje
slovo nejde - neexistuje
Když nemůžeš přidej víc
zakřič prostě z plných plic
že to dáš, na to máš
že to dáš

Z plánů rychle sejde

hned máš důvod proč to nejde
problém s chůzí
máš v ní zmatky
vpřed jdeš o krok
ale o dva zpátky

Když nemůžeš se hnout

zkus se nadechnout
je to zvláštní pocit
být do noci sám
v žilách život teče dál
tak ho přece v sobě nech
než ti navždy dojde dech

Když nemůžeš přidej víc

zakřič prostě z plných plic
že slovo nejde - neexistuje
slovo nejde - neexistuje
Když nemůžeš přidej víc
zakřič prostě z plných plic
že to dáš, na to máš
že to dáš

Přijde ta nálada

že chce se trochu spát
tak trochu nebýt a nedělat nic
Houpe se návnada
to všechno co máš rád
stačí vstát a prostě říct

Když nemůžeš přidej víc

zakřič prostě z plných plic
že slovo nejde - neexistuje
slovo nejde - neexistuje
Když nemůžeš přidej víc
zakřič prostě z plných plic
že to dáš, na to máš
že to dáš

Když nemůžeš přidej víc
zakřič prostě z plných plic
že slovo nejde - neexistuje
slovo nejde - neexistuje
Když nemůžeš přidej víc
zakřič prostě z plných plic
že to dáš, na to máš
že to dáš

 

Co z tebe bude 

https://www.youtube.com/watch?v=JttBZlhm5kI

Když jsem byl prcek, tak se mě všude

dospěláci ptali chlapče, co z tebe bude,
já řek, že nevím a div se nerozbrečel,
dyť já měl sotva páru, co budu dělat večer.

 

Ptala se máma, zajímalo to tetu,
i zoufalýho dějepisáře v kabinetu.
Jo, kdyby na mě dneska stejnej dotaz měl
moc rád bych mu odpověděl

 

(já pane učitel)

Já chci milovat, já chci poznat svět,
já chci lítat na měsíc a pak zpět,
já chci drink a pláž ne tvou kancelář,
tak proč se mě tak blbě ptáš? (2x)

 

Občas se zdá, že účel dospívání,
je úspěšně se vyvinout ve vzorný plátce daní,
možná by ale někdy stálo za to říct,
že život je i něco víc.

Víc než do kanclu z kanclu splácet hypotéku
a ke kafi si ráno dát tři cukry a hrst léků,
život je dar, tak žij ho, než uteče ti,
čekáním na důchod ve sto pěti.

 

Já chci milovat, já chci poznat svět,
já chci lítat na měsíc a pak zpět,
já chci drink a pláž ne tvou kancelář,
tak proč se mě tak blbě ptáš? (2x)

uo o o o co z tebe bude
uo o o o co z tebe bude
uo o o o co z tebe bude
uo o o o

Já chci milovat, já chci poznat svět,
já chci lítat na měsíc a pak zpět,
já chci drink a pláž ne tvou kancelář,
tak proč se mě tak blbě ptáš? (2x)

Láska je tu s nami     https://www.youtube.com/watch?v=1oWUSa_jGpo

Peter Nagy

Kadekto súťaží o rýchlejší úder
Zbitý a bez lásky ťažko niekto zmúdrel
Povoľte myšlienky zovreté do pästí.

Láska je tu s nami buďte s ňou
Láska je tu s nami, buďme s ňou
Láska je tu s nami, buďte s ňou
Chce sa nás dotknúť

Kadekto hovorí, je to zlé a vie čím
Láska však vraví že niet sa z čoho liečiť
Povoľte myšlienky zovreté do pästí.

Láska je tu s vami buďte s ňou
Láska je tu s nami, buďme s ňou
Láska je tu s vami, buďte s ňou
Chce sa nás dotknúť 

Veď láska nenosí nikdy žiaden nápis
rozdá sa pre všetkých s tým sa darmo trápiš
Povoľte myšlienky zovreté do pästí. 

Láska je tu s nami buďte s ňou
Láska je tu s nami, buďme s ňou
Láska je tu s nami, buďte s ňou
Chce sa nás dotknúť

Láska je tu s vami buďte s ňou
Láska je tu s nami, buďme s ňou
Láska je tu s vami, buďte s ňou
Chce sa nás dotknúť

Láska je tu s nami buďte s ňou
Láska je tu s nami, buďme s ňou
Láska je tu s nami, buďte s ňou
Chce sa nás dotknúť

Láska je tu s nami buďte s ňou
Láska je tu s nami, buďme s ňou
Láska je tu s nami ....