Slovenské písničky - doplnění

22.09.2019 21:10

DO  ŠKOLY  SA  TEŠÍME

Rf.: Do školy sa tešíme, radi do nej chodíme.

Veľmi veľké  učenie, to je pre nás mučenie.

Cez přestávky voľno máme, vtipy často rozprávame.

Vymýšľame jednu radostˇ, učitelia majú nás dostˇ.

 

1. Dobré ráno, slnko vstalo, na mňa si tak zavolalo.

Vstávaj spánko, vstávaj hor, šepcem moj kocúr Lor.

Zaspievam si pesničku, zatancujem káričku.

Pozriem sa na zrkadlo a rázom zrána veselo.

 

Rf.:

 

2. Zavčas rána z pondelku, zobudím otca aj mamku.

Zbalím knihy do školy, to sa mi už neľubi.

Zaspievam si pesničku, budem to mať v malíčku.

Jednu chybu ale mám, noty vobec nepoznám.

Rf.:

 

Najkrajšia SMS

jen Rf.: Je to vážne, je to zvláštne.

Pomož mi už s tým.

Nech ti všetko plná zmätkov

rýchlo vyzvoním.

 

Najkrajšia SMS –ka, od teba ju mám.

Má chuť tých malín, čo ešte nepoznám.

Najkrajšia SMS –ka, má tak málo slov.

Nádej už čaká a máš ju před sebou.

 

Najkrajšia SMS- ka, od teba ju mám.

Cez srdce naspať ti odkaz posielam.

Posledná SMS –ka, ta odkáže nám.

Ty sám si púšťou a so mnou oceán.