Texty na 15. a 17. listopad

13.10.2019 20:11

Pár přátel stačí mít

https://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/david-michal/par-pratel-staci-mit-54588

I takové dny jsou, že rána za ranou,
zas právě tebe najde, a málokomu dojde,
že padáš únavou.

Zas připadáš si sám, máš v hlavě hlavolam,
proč hůl nad tebou lámou, a lásky dál tě klamou,
vždyť nejsi odepsán.

Pár přátel stačí mít, co uměj za to vzít,
a nepřestanou hrát, když nemáš chuť se smát,
jen zapři se a vstaň, a rvát se nepřestaň,
vždyť někdy stačí říct jen dál se snaž.
Ty na to máš.

I takové dny jsou, že zpráva za zprávou,
jen další trable přidá, a špatnou horší střídá,
až padáš únavou.

Pár přátel stačí mít, co uměj za to vzít,
a nepřestanou hrát, když nemáš chuť se smát,
jen zapři se a vstaň, a rvát se nepřestaň,
vždyť někdy stačí říct jen dál se snaž.
Ty na to máš.

Sólo

Pár přátel stačí mít, co uměj za to vzít,
a nepřestanou hrát, když nemáš chuť se smát,
jen zapři se a vstaň, a rvát se nepřestaň,
vždyť někdy stačí říct jen dál se snaž.
Ty na to máš.

Chválím tě země má https://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/uhlir-jaroslav-a-sverak-zdenek/chvalim-te-zeme-ma-26804

Chválím Tě země má
Tvůj žár i mráz
Tvá tráva zelená
Dál vábí nás

Máš závoj z oblaků (Máš závoj z oblaků)
Bílých jak sníh (Bílých jak sníh)
Hvězdo má, bárko zázraků (Hvězdo má, bárko zázraků)
Na nebesích (Na nebesích)

Ať před mou planetou

Hvězdný prach zametou
Dej vláhu rostlinám
Dej ptákům pít
Prosím svou přízeň dej i nám
Dej mír a klid

 

Dej vláhu rostlinám Chválím tě země má
Dej ptákům pít Tvůj žár i mráz
Svou přízeň dej i nám Tvá tráva zelená
Dej mír a klid Dál vábí nás

Ať před mou – ať před mou, planetou - planetou

Hvězdný prach – hvězdný prach, zametou - zametou


Dej vláhu rostlinám - Dej vláhu rostlinám
Dej ptákům pít - Dej ptákům pít
Prosím svou přízeň dej i nám - Prosím svou přízeň dej i nám
Dej mír a klid - Dej mír a klid

Svou přízeň dej i nám

Dej mír a klid

Náměšť https://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/hutka-jaroslav/namest-187865

Krásný je vzduch, krásnější je moře
Krásný je vzduch, krásnější je moře


Co je nejkrásnější, co je nejkrásnější, usměvavé tváře
Co je nejkrásnější, co je nejkrásnější, usměvavé tváře

Pevný je stůl, pevnější je hora

Pevný je stůl, pevnější je hora


Co je nejpevnější, co je nejpevnější, ta člověčí víra
Co je nejpevnější, co je nejpevnější, ta člověčí víra

 

Pustá je poušť i nebeské dálky
Pustá je poušť i nebeské dálky


Co je nejpustější, co je nejpustější, žít život bez lásky
Co je nejpustější, co je nejpustější, žít život bez lásky

Mocná je zbraň, mocnější je právo

Mocná je zbraň, mocnější je právo


Co je nejmocnější, co je nejmocnější, pravdomluvné slovo
Co je nejmocnější, co je nejmocnější, pravdomluvné slovo

Velká je zem šplouchá na ní voda

Velká je zem šplouchá na ní voda


Co je však největší, co je však největší, ta lidská svoboda
Co je však největší, co je však největší, ta lidská svoboda

 

Sl´úbili sme si lásku    https://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/imt-smile/slubili-sme-si-lasku-179165

1. Videli sme tých, ktorí vystierali ruky
Mali ich prázdne a ešte bola tma
Po našich uliciach odvtedy prešli veky
Zobudili sme sa zo zlého sna.

 

Rf.: Sľúbili sme si lásku
Sľúbili vravieť pravdu len
Sľúbili sme si vydržať
Sľúbili sme si nový deň

 

Rf.: všichni společně

Sľúbili sme si lásku
Sľúbili vravieť pravdu len
Sľúbili sme si vydržať
Sľúbili sme si nový deň.

 

2. Tí mladí za nás vystreli prázdne ruky
Za nás boli bití, za naše mlčanie
Po našich uliciach odvtedy prešli veky
Zaznelo zlému posledné zvonenie.

 

Rf.: Sľúbili sme si lásku
Sľúbili vravieť pravdu len
Sľúbili sme si vydržať
Sľúbili sme si nový deň.

 

3. Vystrime s nimi všetci prázdne ruky
Bude v nich naša budúcnosť
Na našich uliciach podajme si ruky
Neviery a strachu už ozaj bolo dosť

 

Rf.: Sľúbili sme si lásku
Sľúbili vravieť pravdu len
Sľúbili sme si vydržať
Sľúbili sme si nový deň.

 

Jednou budem dál

 

1. Jednou budem dál, jednou budem dál,

jednou budem dál, já vím, ó…

jen víru mít, doufat a jít.

Jednou budem dál, já vím.

 

2. Cíl je blízko nás, cíl je blízko nás,

cíl je blízko nás, já vím, ó …

jen víru mít, doufat a jít,

cíl je blízko nás, já vím.

 

3. Jednou přijde mír, jednou přijde mír,

jednou přijde mír, já vím, ó …

jen víru mít, doufat a jít,

jednou přijde mír, já vím.

 

4. = 1.

 

Variace na renesanční téma

https://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/misik-vladimir/variace-na-renesancni-tema-28986

……..

Láska je jako krásná loď,

která ztratila kapitána.

Námořníkům se třesou ruce

a bojí se, co bude zrána.

…….

Láska je jako večernice

plující černou oblohou,

náš život hoří jako svíce

a mrtví milovat nemohou,

náš život hoří jako svíce

a mrtví milovat nemohou.

Až se k nám právo vrátí – děti luskají

https://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/spiritual-kvintet/az-se-k-nam-pravo-vrati-49206

Chci sluncem být a ne planetou,

až se k nám právo vrátí.
Chci setřást bázeň staletou,
až se k nám právo vrátí.

Já čekám dál, já čekám dál, já čekám dál,

až se k nám právo vrátí, vrátí.
Já čekám dál, já čekám dál, já čekám dál,
až se k nám právo vrátí.

Kam chci, tam půjdu, co chci, budu číst,

až se k nám právo vrátí.
a na co mám chuť, to budu jíst,
až se k nám právo vrátí,

Nechci už kývat, chci svůj názor mít,
až se k nám právo vrátí,
já chci svůj život jako člověk žít,
až se k nám právo vrátí.

A proto zpívám:

Já čekám dál, já čekám dál, já čekám dál,
až se k nám právo vrátí, vrátí.
Já čekám dál, já čekám dál, já čekám dál,
až se k nám právo vrátí.

Chci klidně chodit spát a beze strachu vstávat,

až se k nám právo vrátí,
své děti po svém vychovávat,
až se k nám právo vrátí.

Už se těším, až se narovnám,
až se k nám právo vrátí,
své věci rozhodnu si sám,
až se k nám právo vrátí.

 

A proto zpívám:
Já čekám dál, já čekám dál, já čekám dál,
až se k nám právo vrátí, vrátí.
Já čekám dál, já čekám dál, já čekám dál,
až se k nám právo vrátí.

 

Bratříčku, zavírej vrátka https://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/kryl-karel/bratricku-zavirej-vratka-8320

1. Bratříčku, nevzlykej, to nejsou bubáci,

vždyť už jsi velikej, to jsou jen vojáci,
přijeli v hranatých železných maringotkách.

Se slzou na víčku hledíme na sebe,

buď se mnou, bratříčku, bojím se o tebe
na cestách klikatých, bratříčku, v polobotkách.

Prší a venku se setmělo,

tato noc nebude krátká,
beránka vlku se zachtělo,
bratříčku,
zavřel jsi vrátka?

2. Bratříčku, nevzlykej, neplýtvej slzami,

nadávky polykej a šetři silami,
nesmíš mi vyčítat, jestliže nedojdeme.

Nauč se písničku, není tak složitá,

opři se, bratříčku, cesta je rozbitá,
budeme klopýtat, zpátky už nemůžeme.

Prší a venku se setmělo,

tato noc nebude krátká,
beránka vlku se zachtělo,
bratříčku,
zavírej vrátka!

Zavírej vrátka!

Modlidba pro Martu https://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/kubisova-marta/modlitba-pro-martu-10556

Ať mír dál zůstává s touto krajinou.

Zloba, závist, zášť, strach a svár,
ty ať pominou, ať už pominou.
Teď když tvá ztracená vláda věcí tvých
zpět se k tobě navrátí, lide, navrátí.


Z oblohy mrak zvolna odplouvá
a každý sklízí setbu svou.
Modlitba má ta ať promlouvá k srdcím,
která zloby čas nespálil
jak květy mráz, jak mráz.

Ať mír dál zůstává s touto krajinou.

Zloba, závist, zášť, strach a svár,
ty ať pominou, ať už pominou.
Teď když tvá ztracená vláda věcí tvých
zpět se k tobě navrátí, lide, navrátí.