Vystoupení 7. 6. 2015

15.05.2015 23:02

Přeštické panenky

Přeštické panenky hezký voči máte, hezký voči máte, hezký voči máte,

jen vy mně povězte, čím si je mejváte, čím si je mejváte, hop, hop, hop.

La la….

jen vy mně povězte, čím si je mejváte, čím si je mejváte, hop, hop, hop.

 

My si je mejváme jen jednou za tejden, jen jednou za tejden, jen jednou za tejden,

vodičkou studenou co teče pod mlejnem, co teče pod mlejnem hop, hop, hop……

 

My si je mejváme jen jednou do roka, jen jednou do roka, jen jednou do roka,

vodičkou studenou, co teče z potoka, hop, hop, hop.

 

Táto, chystej rákosku

Táto, chystej rákosku,

na mě ne, to na Josku,

dostal dneska kuli z dějáku.

 

Tvrdil, že prý husité

byli strašní bandité,

přepadali lidi ve vlaku.

 

K dovršení zlého, že prý Jánošík byl král,

co vynalez první lodní šroub,

a že Karel Čtvrtý za nás levé křídlo hrál,

učenec by z toho asi zhloup, zhloup, zhloup, zhloup!

 

Hloupý on by nebyl snad,

kdyby přestal fotbal hrát,

kdyby nebyl velký náfuka.

 

Táto, moc mu nenařež,

vždyť to všechno byla lež,

nechtěl mi jen koupit nanuka,

nechtěl mi jen koupit nanuka,

on je totiž velký náfuka!

 

Raci v práci 

 

Na našem rybníku tam v ráji řas a vodníků já sleduju to tiše z povzdálí,

ropuchu s medvědem od ucha k uchu s úsměvem to vždycky když to žabák ubalí.

 

Už sou zas v zámoří sakraslizký úhoři ostatním se to zjevně nelíbí,

připlujou machrujou kdejakou řečí hovoří sebevědomí jim nechybí

Jó většina těch malejch ryb čeká až bude líp nechtěj se plácat v bahně živořit a na dně žít hledaj svý místo na slunci jak štiky a sumci no prostě si chtěj holky přilepšit.

Raci v práci rokujou na hřbetech plotic vyplujou prej vobklíčit a dobýt Rakovník škeble se šklebí na žáby žáby si hrajou na dámy neb kolem jde krab starý milovník

Jó většina těch malejch ryb ……

Červ se kroutí na háku ty chytrý to maj na háku jen jedna malá ze dna vyskočí,

řítí se střemhlav nahoru koukněte na tu potvoru mám dojem že to dobře neskončí.

Jó většina těch malejch ryb ….. 2 x

 

Do Re Mi

Let's start at the very beginning
A very good place to start
When you read you begin with A B C
When you sing you begin with Do Re Mi
Do Re Mi, Do Re Mi
The first three notes just happen to be
Do Re Mi, Do Re Mi
Do Re Mi Fa So La Ti
 

Doe, a deer, a female deer
Ray, a drop of golden sun
Me, a name I call myself
Far, a long long way to run
Sew, a needle pulling thread
La, a note to follow so
Tea, a drink with jam and bread
That will bring us back to Do, oh oh oh

So Do La Fa Mi Do Re, So Do La Fa Mi Do Re

So Do La Ti Do Re Do, So Do La Ti Do Re Do


Do Mi Mi, Mi So So, Re Fa Fa, La Ti Ti (pomalu)

Do Mi Mi, Mi So So, Re Fa Fa, La Ti Ti (4x)

When you know the notes to sing
You can sing most anything
When you know the notes to sing
You can sing most anything

Doe, a deer, a female deer
Ray, a drop of golden sun
Me, a name I call myself
Far, a long long way to run
Sew, a needle pulling thread
La, a note to follow so
Tea, a drink with jam and bread
That will bring us back to Do, So, Do.

 

So long, farewell

There's a sad sort of clanging
From the clock in the hall
And the bells in the steeple, too
And up in the nursery
An absurd little bird
Is popping out to say coo-coo

(Coo-coo, coo-coo)


Regretfully they tell us
But firmly they compel us
to say goodnight
(coo-coo)
To you

So long, farewell
Auf Wiedersehen, goodnight

I hate to go and leave this pretty sight
 

So long, farewell
Auf Wiedersehen, adieu

Adieu, adieu to you and you and you

So long, farewell
Au revoir, Auf Weidersehen

I'd like to stay And taste my
first champagne yes? no!

So long, farewell
Auf Weidersehen, goodbye

I leave and heave
A sigh and say goodbye
Goodbye

I'm glad to go I cannot tell a lie
I flit, I float I fleetly flee, I fly

The sun has gone To bed and so must I
So long, farewell
Auf Weidersehen, goodbye
Goodbye goodbye    -   Goodbye

 

Nevzdávám - deváťáci

Poskládám svět z tonů a úlomků vět
budou spočítané z pádů a ztrát.
Nechci si lhát, na hvězdu si hrát
shining so high deep in the sky
úúúúú když se ztrácím posbírat se musím vždy sám.


REF:
Nevzdávám sebe hledám,
sám sebou být chci a nezůstat sám
Častokrát přijde jen pád,
a musím vstát, když jsem na kolenou.


Vždyť mnoho dní mám před sebou

Nezlomí mě nic znát rub nejen líc
a řvát z plných plic chtít ještě víc
Ale stačí jen chtít žít a neumřít
cestu vždy najdu dokud přátelé mám
uuuuu, když se ztrácím
zůstávám a jsem jedním z vás

REF: Už mám plán štěstí hledám
být sám sebou chci a nezůstat sám

Častokrát přijde jen pád a musím vstát, když jsem na kolenou


Vždyť mnoho dní mám před sebou
Pro všechny je tady místo (je tady místo)
Tak spolu zůstanem tam (zůstanem tam)
Stát při sobě budeme blízko
Každý z nás může být král (může být král)

Nevzdávám sebe hledám
sám sebou být chci a nezůstat sám
REF: Nevzdávám sebe hledám
sám sebou být chci a nezůstat sám
Častokrát přijde jen pád
a musím vstát když jsem na kolenou
 

Vždyť mnoho dní mám před sebou

 

 

V domě straší duch 

 

Baf, baf, baf, baf, lek, lek, lék …….

Já bych vám nebyl sám

přes noc ve starodávném hradu
není tam klidné spaní
chodí tam bílá paní
Praskání nahání
strachu člověku v nočním chladu
srdce mi hlasitě klepe
tuším tady záhadu

/  Boty dupou po schodech
v domě straší duch
náhle táhle začne pištět
prásk a zbyl po něm puch

Ve vikýři nahoře vytřeštěná tvář
dlouhá čouhá z kamen ruka
a trhá kalendář:

 

Tohle přece není žádné bydlení
tohle je k zbláznění, ale k bydlení to není

Hodiny jdou pozpátku
je tu mrtvý vzduch
je tu něco v nepořádku
lítá tady zlý duch.  / 2x

 

společná s (WE) Květem – jen ref.

 

Život je jen náhoda 

Proč že se mi každou noc o tom jen zdá, o tom jen zdá,
že v mém životě vyšla má tak šťastná a krásná hvězda,
proč že se mi každou noc o tom jen zdá, že ta hvězda
mi dá to štěstí, o němž se mi ve dne nezdá,
zdání klame, mimoto každý sen,
který v noci míváme, zažene příští den.

Ref: 
Život je jen náhoda, jednou jsi dole, jednou nahoře,
život plyne jak voda a smrt je jako moře.
Každý k moři dopluje, někdo dříve a někdo později,
kdo v životě miluje, ať neztrácí naději.
Až uvidíš v životě zázraky, které jenom láska umí,
zlaté rybky vyletí nad mraky, pak porozumíš,
že je život jak voda, kterou láska ve víno promění,
láska že je náhoda a bez ní štěstí není.